Meisai

meisai

ביטאון “רוח מזרחית” מחדש את פעילותו!

שלום רב,
אנו שמחים ונרגשים להציג בפניכם את גיליון מס’ 15 של “רוח מזרחית”, הביטאון המקוון מבית אילמ”א, וזאת לאחר הפסקה בת 13 שנים!

“רוח מזרחית” הוא כתב עת מקוון העוסק בלימודי המזרח התיכון, האסלאם והתרבות הערבית, וכולל מאמרים ומדורים בנושאים שונים. את כתב העת ייסד אסף דוד והגיליון האחרון נערך בידי עידן בריר. ביסודו, מבקש הביטאון להוות זירה פתוחה להחלפת רעיונות ולהרחבת הדעת בתחומים שלא אחת נופלים לתחום סמי-אקדמי, ולא בהכרח זוכים לתשומת הלב לה הם ראויים.

הגיליון הנוכחי מורכב מארבעה חלקים שונים, ובהם מדור המוקדש לרשימות בנושאי היסטוריה, חברה ותרבות, וכן מדור מיוחד המוקדש למאורעות ה-7 באוקטובר ולהשלכותיהם על המדינה והחברה בישראל. מדור נוסף מוקדש להוקרת פרסומיהם של כמה מחברי אילמ”א, כולל ריאיון מיוחד עם פרופ’ מנחם מילסון.

אנו מבקשים להודות לכל מי שלקח חלק ותרם להחייאתו של מפעל יפה וחשוב זה ולהפקתו של גיליון מרשים שאם נודה על האמת עולה על כל ציפיותינו הראשוניות. בראש ובראשונה נודה לעורכי “רוח מזרחית”, רועי שלומי ומיקי לוזון, שלקחו על עצמם את מלאכת העריכה, וזאת תוך מסירות והשקעה שאינן מובנות מאליהן כלל וכלל.
תודתנו נתונה גם לכל מי שכתב ותרם, מי שקרא, הציע וייעץ – וישנם רבים כאלה.

אנו מביאים בפניכם את גיליון מס’ 15 של “רוח מזרחית” אשר זמין לצפייה חופשית בקישור הבא.

הגיליון פתוח לצפייה עבור כולם – חברים באילמ”א וגם כאלה שאינם, או שתוקף חברותם פג. אנו קוראים לכן ולכם להצטרף לאילמ”א ולקחת חלק בפעילותה ובתרומתה ללימודי המזרח התיכון, דת האסלאם והשפה הערבית בישראל. תשלום דמי החברות באילמ”א מהווה הבסיס שמאפשר את המשך פעילותה וקיומה.

 - 
Arabic
 - 
ar
Bengali
 - 
bn
German
 - 
de
English
 - 
en
French
 - 
fr
Hindi
 - 
hi
Indonesian
 - 
id
Portuguese
 - 
pt
Russian
 - 
ru
Spanish
 - 
es
Scroll to Top